Er du en engageret holdspiller med gode ledelsesevner?
Som projektleder bliver du ansvarlig for ledelse og koordination af både store og små anlægsprojekter inden for jord, kloak, asfalt, vejarbejder, jernbane og parkeringsanlæg. Du vil være i spidsen for dit eget team og sikre den praktiske udførelse af projekterne. Derudover bidrager du til bæredygtig udvikling af arbejdspladsen.
Langt de fleste af opgaverne foregår på Sjælland, men projekter på Fyn og i Jylland forekommer.

Dine arbejdsopgaver går mere specifikt ud på:
– Deltagelse i byggemøder med underleverandører, underentreprenører og bygherrer
– Tilbudsgivning inden for jord og kloak
– Styring af projektøkonomi og ressourceallokering
– Koordinering af intern og ekstern logistik på byggepladser
– Opfølgning på projekternes tidsplaner og kvalitetsmål
– Effektivisering og udvikling af virksomhedens arbejdsprocesser
– Ad hoc-opgaver og problemløsning på byggepladsen/arbejdspladsen


Typisk vil du lede 3-5 projekter ad gangen, hvor du har ml. 5 og 15 medarbejdere tilkoblet. Din tid fordeler sig mellem virksomhedens kontor i Roskilde og på byggepladserne.
Du er en faglig stærk og dynamisk projektleder.
Du har formentlig en relevant uddannelse inden for fagområdet f.eks. som kloakmester, anlægs struktør, bygningskonstruktør eller lignende – eller måske arbejder du allerede som formand i lignende virksomhed, men er klar på flere udfordringer

Derudover har du:
– Erfaring med AB18-regler
– God forståelse for projektstyring og økonomi
– Gode skriftlige kommunikationsevner, således du kan håndtere dokumentation
– God erfaring med brug af IT herunder Office-pakken og gerne Business Central
– Som person er du:
– Løsningsorienteret og praktisk anlagt
– En teamplayer med evne til både at bidrage og bede om hjælp
– Selvstændig med en struktureret tilgang til arbejdsopgaver
– Forhandlingsvant og god til at lukke opgaver
– Kvalitetsbevidst og kundeorienteret
– Fleksibel, innovativ og imødekommende
– Flydende på dansk i skrift og tale

Det får du:
Som projektleder i denne virksomhed får du en central rolle med stor indflydelse på virksomhedens projekter. Beslutningsprocessen i organisationen er kort og der er en uformel og flad struktur med højt til loft og god humor, hvor du har gode muligheder for at udvikle dig både personligt og fagligt.
Arbejdsmiljø og sociale arrangementer vægtes højt. Udover fokus på professionel udvikling tilbydes flere gange årligt sociale arrangementer herunder sommerfester, bowlingaftener, løbeevents samt afslutningsarrangementer ved ferieperioder osv.
Der tilbydes en konkurrencedygtig løn baseret på dine kvalifikationer samt attraktive personalegoder inklusiv firmabil, firma-PC og -telefon, pension og sundhedssikring.
Det er Jobagenterne, der varetager rekrutteringsprocessen.
Du er velkommen til at ringe på tlf. 40498046 og høre nærmere eller sende ansøgning og CV via formularen nedenfor.

Navn(Påkrævet)
Hvilket hold søger du til?
Maks. filstørrelse: 2 MB.
Maks. filstørrelse: 2 MB.
Dette felt er til validering og bør ikke ændres.